– Jag får chansen att direkt och lättare ”välkomna in” ännu fler gäster med skyltar nära McDonald's Restaurangerna säger, Erland Cessan, Franchisetagare STHLM, McDonald’s.
– Det är en fantastisk möjlighet som öppnar sig genom vårt samarbete. Att kunna ha hänvisningsskyltar på strategiska platser runt omkring våra restauranger är en mycket viktig del i arbetet med att marknadsföra oss lokalt i ett centralt avtal. Relationen med JCDecaux medarbetare för att finna platser och få till det bästa alternativet för restaurangerna har varit och är enastående, säger Mårten Swahn, franchisetagare med 6 restauranger i Stockholm.
– Vi är självklart väldigt glada att kunna erbjuda den här spännande lösningen till McDonald’s och att de är nöjda. Proximitylösningar ju går att variera i all oändlighet och skräddarsy efter kundernas önskemål vilket gör dem intressanta för många olika kundsegment , säger Lotta Hänsel, försäljningschef JCDecaux.